Des de la Biblioteca vam organitzar el divendres 5 de juny, amb motiu de la Setmana de la Natura, un taller de lectura familiar amb el títol: "Un passeig pel meu jardí", que s'adreçava a infants d'i3 a i5 acompanyats de les seves famílies.
🌱 Una activitat dinàmica en què els protagonistes eren els àlbums il·lustrats i els llibres de coneixements sobre natura. Amb ells vam escoltar els sons del bosc, vam observar la transformació de la natura, vam dissenyar el nostre jardí... i tot això sense moure's de la biblioteca.
Gràcies als participants per compartir aquest passeig i gaudir de la natura a través dels llibres!
😊 Us deixem unes imatges de la sessió:







